mijn top drie #3

De series de ik het liefst kijk:

l. A Place to Call Home. Hier ben ik van de zomer mee begonnen. Ik ben een groot fan van historische series, maar dan toch een beetje soap achtig, dan zit je bij deze serie dus goed.
ll. Narcos. Ook biografische series doen het bij mij goed, ik kan nu al niet wachten op het tweede seizoen!
lll. Outlander. Dit speelt zich af in Schotland in de 18e eeuw, aparte verhaallijn maar heel interessant.

Bovenaan mijn verjaardagslijst:

l. Boom. Dit is een speaker, mijn vader heeft hem ook en hij is echt top!
ll. Statief voor mijn camera. Dit maakt foto’s maken een stuk gemakkelijker.
lll. Schilderij. Ik ben bezig met een soort van “wall of art” in mijn kamer. Nu ben ik nog op zoek naar een laatste schilderij, maar ben de ware nog niet tegengekomen.

Meest falende hobby’s in mijn jeugd:

l. Judo. Ik heb hier ook niet lang opgezeten, maar ik kan je vertellen dat de grond mij vaak trekt en ik nog nooit baat heb gehad bij de “juiste val” die ik moet leren bij judo.
ll. Schilderen. Ik had (eigenlijk heb) best vaak een poging gedaan om zelf een schilderij te maken, maar het moet dan in één dag af zijn. Zo niet, dan maak ik hem ook niet meer af.
lll. Heksenbrouwsels maken. Deze hobby had ik wel op erg jonge leeftijd, hoor. Maar ik wilde altijd als een vriendinnetje bleef spelen heksenbrouwsels maken met alles wat ik in onze tuin en keuken kon vinden.

Favoriete buitenlandse steden (waar ik tot nu toe ben geweest):

l. Essaouira. Een plek aan de zee in Marokko, ik was hier drie jaar geleden en het was er goddelijk! Heel relaxed, niet zo warm als de rest van Marokko, mooie gebouwen…
ll. Wenen. Ik vond de bezienswaardigheden als het huis van Mozart en musea over Oscar Wilde heel interessant en verder was het echt een studentenstad. Ook dat ze er Duits én Engels spreken, maakt het wel makkelijk.
lll. Een rijstendorp in China. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de naam niet meer weet. Maar er waren veel rijstvelden, blokke hutten, hele aardige mensen. Lekker rustgevend!

Geef een reactie

