2015 -> 2016

De jaarwisseling is niet aan mij voorbij gegaan, maar ik wilde een originele post bedenken om dit met jullie te delen.

Om toch een beetje in het thema ‘mode’ te blijven, leek het mij leuk om een paar outfits op een rijtje te zetten van het afgelopen jaar. Zorgvuldig uitgezocht uiteraard op wat, in mijn ogen, de leukste outfits waren en outfits waarvan ik de trend volgend jaar terug zou willen zijn!
Ik hoor graag jullie mening!

  1. de tuinbroek! Maar eigenlijk gaat het mij meer om de beanie, haha. Die blijft veel te relaxed om te verdwijnen vorig jaar. De tuinbroek hoeft van mij niet per se mee.

2. Printjes blouse! Ik vind dit de makkelijkste outfit om samen te stellen: gewoon alles zwart en dan een leuke blouse erop. Dit mag dus absoluut mee.

3. Tja, hier zit niet echt een trend in, maar ik vind het een heerlijke outfit. Ondanks dat niet veel mensen het met mij eens zijn, haha. De choker hoeft trouwens niet van mij mee. Veel te lang naar op zoek geweest en vervolgens één keer gedragen.

3. Turtlenecks. Ik ben er nog meer fan van geworden, vooral omdat het zo heerlijk basic is, maar niet net zo basic als een normaal shirt. Het maakt je outfit net wat leuker.

4. Trenchcoats met sneakers. Eigenlijk vind ik deze outfit net te doorsnee, alleen keur ik hem weer goed omdat je het vooral gecombineerd ziet met zwart en ik daar in elk geval wel vanaf wist te wijken, haha.

5. Ook niet echt een trend hier in, maar wel een chille outfit.

6. Kledingstukken met tekst. Ik ben er totaal niet van, dit is dan ook het enige kledingstuk met tekst wat ik heb, maar ben hier wel erg fan van. Het mag van mij mee naar dit jaar, tmaar dan moet het niet zo’n ‘boef’ trui bijvoorbeeld zijn.

7. Dit vind ik vooral een leuke outfit, omdat ik mijn eigen creatie hier aan heb. Het Karel Appel croptop. Die lange rokken mogen ook wel mee, trouwens.

8. Two piece outfit! Zeer groot fan van, want je kan op geen makkelijkere manier er stijlvol uitzien dan met een two piece outfit! De body chain wil ik ook weer zien dit jaar! Al hoewel ze ze wel steviger moeten maken, want ze gingen elke keer gelijk kapot.

9. Hoed! Eigenlijk vind ik ze niet meer zo leuk als eerst, maar het is perfect voor regen in de donkere maanden en teveel zon in de zomermaanden, dus vooruit hij mag mee. Hopelijk bedenken ze er wel nog een andere variant op.

10. Overknee boots. Ik heb ze afgelopen jaar veel te weinig gedragen, dus die moeten wel mee naar dit jaar.

11. See trough. Ik houd wel van een beetje ‘free the nipple’. Maar je ziet het toch nog te weinig op straat om je er zelf in op je gemak te voelen. Dus dit jaar weer een poging doen!

12. Flared jeans. Beetje hetzelfde geval als hiervoor, je ziet het veel te weinig. Maar die dingen zijn echt top. Enige minpunt is dat de broek op platte schoenen niet echt denderend (bij mij) staat.

Ik ben benieuwd wat jullie dit jaar terug willen zien en wat jullie de meest geslaagde outfit vonden!

4 gedachtes over “2015 -> 2016

Geef een reactie

