contrast

Ik beleef op het moment een geluksmomentje. Al ongeveer een halfjaar probeer ik uit te vinden hoe je dat diepte contrast maakt, dat je op veel blogs ziet. Ik had advies van een andere blogger gevraagd en stond op het punt om een nieuwe lens te kopen. Totdat mijn lieftallige vader erachter kwam dat het gewoon op de huidige camera kan.
Beetje jammer van het afgelopen jaar, maar toen ik het resultaat zag, was ik desondanks tevreden!

Het was wel belachelijk nasty weer om foto’s te maken, en ik heb ook niet het idee dat het deze week beter gaat worden. Gelukkig ga ik zo uiteten wat het wel weer goed maakt.
Ik heb trouwens nog twee hele chille tips als je in Amsterdam wil lunchen/dineren: Brasserie de Prael en The Lobby. Beide afgelopen week geweest en het was heerlijk! En allebei dicht bij centraal station, dat is voor mij altijd wel een pluspunt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

trui – Ted Baker / spijkerrok – Asos / schoenen – H&M / tasje – Lots of Leuk

14 gedachtes over “contrast

Geef een reactie

