mint

Joeee! Sta ik daar te shinen met nieuwe schoenen, haha. Ik was vorige week jarig en toen heb ik deze nikes van mijn ouders gekregen. Ik had ze gevonden op facebook, waar je ze constant tegenkwam, bij Sneaker District. Hele chille site, het heeft net wat andere schoenen dan de doorsnee sneaker winkel.
Wel een lastige kleur om te combineren, though, maar zolang ik het safe op zwart speel, zit ik altijd wel goed denk ik.

Maar ik was dus vorige week jarig, ik ben 21 jaar geworden. Hierbij hoorde natuurlijk een 21-diner. Ik had met mijn ouders alles tot in de puntjes verzorgd van te voren, dus ik hoefde mij tijdens het diner nergens zorgen over te maken. Ik had dan ook een top avond en ik denk de rest ook! Ik had een superleuke jumpsuit van Asos gevonden, helaas zijn de foto’s wat spookachtig en overbelicht. Maar we hebben ook nog wegwerpcamera’s gebruikt, dus wie weet dat dat wat is geworden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

jas – Lelywood / broek – H&M / coltrui – Boohoo.com / schoenen – Nike / zonnebril – Ray Ban

13 gedachtes over “mint

Geef een reactie

