yellow submarine

Hoi! Net weer een tentamen achter de rug, dus even een soort van rust. Eigenlijk niet, maar ik vind dat ik dat wel even verdiend heb. Ik kreeg gister ook het cijfer van een herkansing terug, een 7, dus tot nu toe heb ik alles gehaald van mijn eerste jaar rechten! Maar we zitten pas op de helft, haha.
Het studeren gaat mij dit jaar een stuk beter af, gelukkig. Zoals ik al eerder heb verteld, heb ik vorig jaar een andere studie gepoogd, Nederlandse taal & cultuur. Dat was niet echt een succesnummer. Maar volgens mij ben ik het ook allemaal wat beter aan het plannen. Naast de studie werk ik nog bij een boekhoudbureau, ik heb standaard elke dinsdag een oppaskind en nog zo twee à drie oppas adresjes, waar ik ook wel een of twee keer in de week oppas. En daarnaast natuurlijk bloggen, vrienden en familie! Vorig jaar was het vooral vrienden en een beetje studie, haha. Dit jaar heb ik het toch wat meer gestructureerd aangepakt.

Nou ja, het lijkt mij leuk om even te melden hoe ik er voor stond haha. Daarnaast woon ik nu dus alweer een tijdje samen met twee chicks, en het grote voordeel daarvan: kleren lenen!!! De jas op de foto is namelijk niet van mij.:)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

jas – Primark / blouse – IvyRevel / broek – H&M / schoenen – Elisestore.nl

9 gedachtes over “yellow submarine

Geef een reactie

