1 jaar!

Ik kreeg zomaar net de melding dat mijn blog 1 jaar bestaat!

Ik was het zelf eigenlijk alweer vergeten dat ik vorig jaar rond deze tijd ben begonnen, maar het leek mij leuk om mijn eerste outfitpost te herposten. Aan de outfit te zien, was het in elk geval een stuk warmer vorig jaar…

DSCF1739DSCF1737DSCF1729DSCF1722

Het afgelopen jaar heb ik geprobeerd mijn foto’s te verbeteren. Dit is eigenlijk pas een paar weken geleden gelukt, haha. Toen ik door kreeg hoe je die diepte werking kreeg, zoals hier voor het eerst was gelukt. Ook probeer ik nu met een soort van regelmaat te posten en de outfits af te wisselen.
Kortom, ik blijf proberen verbeteringen te maken haha.

Als jullie nog tips hebben, hoor ik die graag!

Dan wil ik toch nog een classic shout-out naar al mijn volgers en andere mensen die op mijn blog kijken en leuke berichten plaatsen, et cetera. En natuurlijk naar mijn madre, die elke foto op mijn blog heeft gemaakt en daar ook altijd tijd voor maakt.

Nou, hebben we deze cheesy dingen ook weer gehad, haha. Een fijne zondag allemaal!

8 gedachtes over “1 jaar!

Geef een reactie

