jacket

Joee, vorige keer zei ik dat mijn nieuwe shophunt gericht is op een nieuwe kleurrijke jas. Nou, ik ging afgelopen zaterdag met een vriendin naar de 9 straatjes in Amsterdam en veel kleurrijker dan dit spijkerjasje is het niet geworden haha.
Ik heb echt mijn best gedaan, maar niet gelukt. Ook zit ik nu een beetje met de struggle dat het straks (hopelijk) mooier weer wordt en ik dan niet weet wat voor jas ik moet kopen.
Maar ik blijf zoeken!
Dit jasje wilde ik vorig jaar al kopen, maar toen om een of andere reden niet gedaan. Bij de Episode hebben ze altijd dit soort jasjes en toen ik daar voor het eerst in 100 jaar weer was, heb ik hem dan ook maar meteen aangeschaft.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

jas – Episode / shirt – H&M / coated jeans – Vero Moda / schoenen / van Haren

7 gedachtes over “jacket

Geef een reactie

