RED

Zo dan. Het heeft even geduurd, maar ik ben er weer. De tentamens staan om de hoek en dit is wel een beetje een deal breakertje. Het hangt namelijk van deze twee tentamens af of ik door kan gaan met mijn studie, dus ik ben redelijk gespannen dezer dagen.

Hier weer een lekker zwarte outfit, haha. Maar ik moet zeggen, met dit mooie weer merk ik wel dat ik mij langzaam uit dat zwarte gat trek. Voor een groot deel, omdat mijn winterkleding zwart is en mijn zomerkleding totaal niet, dus veel keus heb ik ook niet.Maar ik denk dus dat mijn zwarte fase gewoon seizoensgebonden is. ๐Ÿ™‚

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

trui – Asos / overhemd – Primark / broek – H&M / jas – Zara / schoenen – Nike

13 gedachtes over “RED

Geef een reactie

