flared

Long time no see! Wederom: tentamens. Ik ben er nu in elk geval vanaf dus ik zal het jullie verder besparen.
Deze foto’s zijn van een paar weken geleden, hoewel ze prima van vandaag of gisteren hadden kunnen zijn. Wat een top weer, het is dat ik al bijna weer ben neergehaald door een of ander virus (keelpijn, verkouden, ontstoken oog, etc.) anders dan had ik mijn zomer garderobe alweer uit de kast getrokken. ๐Ÿ™‚

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

flared jeans – Asos / trui – opa’s kast / schoenen – Allstars

6 gedachtes over “flared

Geef een reactie

