spring

Hoi! Zo en wat hebben jullie gestemd gister? Om toch nog een beetje actueel te blijven, vind ik het referendum een mooi onderwerp om te beginnen. Ik heb voor gestemd in ieder geval. Ik heb mij er best wel in verdiept, omdat ik het een beetje lullig vind om te stemmen als je alleen een vaag idee hebt. Maar tot de dag voor het referendum kon ik gewoon niet bedenken wat ik moest doen.
Uiteindelijk had ik bedacht dat stel, Oekraïne zou zich bij de EU voegen (ik weet dat het referendum daar niet overgaat, maar dit is wel waar de meeste mensen over vallen) dan kan Oekraïne zelf er alleen maar beter door worden (minder corrupt, betere economie, betere omstandigheden voor dieren om PvdD even tegen te spreken) door alle Europese regelgeving die de Oekraïners zouden moeten naleven. Nederland zal wel geld erin moeten pompen maar ik vermoed dat wij dat als burger dit niet in onze portemonnee gaan voelen.

Nou ja, ik ben benieuwd wat de regering met de uitslag gaat doen en ook of en wat jullie gestemd hebben!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 gedachtes over “spring

Geef een reactie

