Tip: Zwijnenburgmode

logo

Hee allemaal! Vandaag wilde ik het hebben over een kledingsite, die ik onlangs ontdekt heb: Zwijnenburg mode.
Ik had er nog nooit van gehoord, dus dit was een leuke ontdekking. De site is een soort combinatie van Wehkamp en Asos. Het heeft van alles wat: je kan er panty’s kopen, maar ook winter- en zomerjassen en schoenen! Daarnaast is het voor mannen en vrouwen en het leukste: het heeft zoveel verschillende stijlen, dat er voor iedereen wel wat te vinden is.

Ze hebben er heel veel merken. Ik ben er wat rond gaan kijken en de kleding van Supertrash sprak mij het meest aan. Ze hebben nu al een superleuke collectie voor de zomer, een beetje Ibiza meets casual style. Maar als dit niet helemaal jouw ding is dan hebben ze ook nog andere leuke merken, zoals Dept. Wat mij hier vooral aan spreekt, zijn de shirts. Ze hebben een apart printje, wat ik wel iets arty-achtigs vind hebben.

Waar ik meestal op let als ik online ga shoppen, is op de levering. Ik vind niks irritanter dan dat je met je goed gevulde winkelmandje bij de kassa aankomt en blijkt dat de bezorging drie weken duurt of dat er 10 euro verzendkosten bij komt. Maar ook hier is aan gedacht: gratis levering en dit gebeurt tussen de 1 à 3 werkdagen.

Jullie begrijpen wel dat ik jullie dit niet kon onthouden 😉

3 gedachtes over “Tip: Zwijnenburgmode

Geef een reactie

