Lazy sunday

Haha super stom dit eigenlijk, want ik ben dit artikel aan het voorschrijven voor morgen (het is vandaag zaterdag) dus eigenlijk heb ik geen idee of het een luie zondag is.
Maar ik ga er vanuit van wel. 🙂

Ik heb deze week zowaar vakantie! Ik kreeg het wel pas twee weken geleden te horen, dus jammer genoeg heb ik niet meer een reis kunnen plannen… Maar is niet erg, want ik moet deze week alvast hard blokken voor de tentamens eind mei. Gelukkig heb ik daar tegenover wel wat leuke dingen gepland: ik ga een avondje naar Den Haag met vriendinnen, daar gaan we uit eten en naar de film, ook blijven een andere vriendin en ik een nachtje slapen in Rotterdam met een 3-gangen diner inclusief. Verder is Bevrijdingspop (ook al ben ik daar geen supergrote fan van), heb ik nog gewoon afgesproken met vrienden, verjaardag, etc. Dus zo zielig ben ik ook weer niet, haha.

Hebben jullie deze week ook vakantie? En leuke dingen gepland?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

turtleneck – Episode / broek – Monki / schoenen – Nike / jas – onbekend

6 gedachtes over “Lazy sunday

Geef een reactie

