camel

Een hele goede avond! Terug van weggeweest. Afgelopen maand ben ik wat afwezig geweest. Dit kwam doordat ik vier tentamens had die erg belangrijk waren voor het behalen van mijn P. Daarna moest ik even heel erg bijkomen en nu ben ik weer ready to go.
Ook foto’s maken is er wat bij in geschoten, maar gelukkig had ik nog een outfitje achter gehouden.

Ik houd er altijd van om foto’s te maken op locaties waar het lekker rustig is. Ook omdat ik het niet relaxed vind als iedereen meekijkt, maar ook omdat we daardoor verder zoeken naar plekken in de buurt waar we normaal gesproken niet komen.
Dit is bij de erebegraafplaats in de buurt. Het was puur toeval dat de omgeving met mijn outfit matchte, living the chameleon live. Het jurkje is van een soort nep suède, en heel zacht. Hier ben ik de laatste tijd wel redelijk fan van geworden, het zit super relaxed en het ziet er gewoon elegant uit. Toch?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 gedachtes over “camel

Geef een reactie

