black ’n red

De laatste loodjes zitten er bijna op!

Of ik het eerste jaar gehaald heb, weet ik nog niet. Maar wat ik wel weet is dat ik hoe dan ook straks vakantie heb. Eindelijk!
Ik heb in elk geval al drie vakanties staan. Ik ga eerst met twee vriendinnen met de auto naar Noord-Frankrijk, daarna ga ik een paar daagjes naar Berlijn, ook met twee vriendinnen en dan is het plan nog om met mijn moeder naar Helsinki te gaan. Ik heb er nu al ontzettend veel zin in.
Maar ik heb daarnaast nog steeds best veel vrije tijd en aangezien ik dat niet meer gewend ben met zo’n beulende studie als rechten, zit ik een beetje te zoeken naar nieuwe hobby’s of zomerbaantje. Zomerbaantje gaat hem denk ik uiteindelijk niet worden, maar ik heb wel bedacht om weer piano te gaan leren spelen. Daarnaast ben ik nu al wat fanatieker gaan tennissen, dus dat ga ik ook zeker doorzetten.
En verder heel veel zonnedansjes doen, zodat ik de rest van de tijd in het park/strand/tuin kan zitten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 gedachtes over “black ’n red

  1. ChantalNicole zegt:

    je kan aftellen het is bijna vakantie :)… en zo te lezen krijg je het echt heel zwaar van de zomer hahaha veel plezier alvast!! 🙂

    Like

Geef een reactie

