Coral

Good evening.
Eigenlijk is het nog middag, nu ik dit schrijf. Ik ben gigantisch aan het multitasken. Ik ben een hoorcollege aan het terugkijken, terwijl ik aan het bloggen ben en ondertussen ook nog aan het oppassen. Ik moet zeggen dat het minder efficiënt is dan ik dacht haha.
Vandaag zou ik eindelijk de cijfers terugkrijgen die bepalen of ik dit jaar heb gehaald of niet, maar het staat er nog steeds niet op. Dus ik wanhoop vrolijk verder.
Ik heb wel alvast bedacht dat wanneer ik klaar ben, ongeacht of ik het gehaald heb of niet, ik mijzelf onbehoorlijk veel ga belonen met kleding. Ik heb al een lijstje gemaakt met items die ik nog wel echt wil hebben. Dingen als: flared jeans met print, van die festival tasjes, lange overhemden/kimono en schoeneeeen, veel schoenen!
Maar voorlopig nog even hard aan de bak. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

trui – Primark / jas – Zara / broek – H&M / schoenen – Dr. Martens

2 gedachtes over “Coral

Geef een reactie

