off shoulder

Vakantieeee!

Eindelijk van alles af. Waarschijnlijk. Maar ik doe het er voor! Voelt zo gek om ineens vrije tijd te hebben. Ik heb het zelfs binnen twee dagen voor elkaar gekregen om mijn schoolritme totaal te verpesten in tot minstens 2 uur opblijven en pas rond 11 uur mijn bed uit. Dat is laaang geleden.
Maar dus ook weer tijd om te bloggen! Ik ga vanaf vandaag weer proberen er een beetje structuur in te krijgen. Alleen deze week is outfitfoto’s maken nog niet echt mogelijk. Ik zit namelijk de hele week in sportkleding, want volgende week beginnen de tenniswedstrijden. Ik ben de laatste tijd steeds fanatieker gaan tennissen en omdat ik daardoor ook heel graag het ver wil schoppen volgende week, ben ik deze week elke dag aan het oefenen.
Maar gelukkig had ik nog wat foto’s achter de hand. ๐Ÿ™‚

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

off shoulder top – H&M / rok – Asos / schoenen – Allstars

6 gedachtes over “off shoulder

Geef een reactie

