back on track

Drie maanden verder en still going strong. Alleen wel met een grote pauze op m’n blog. Ik heb jammerlijk genoeg geen goed excuus hiervoor, maar ik ben wel van plan om het nu weer op te pakken! 🙂

Ik heb deze week mijn eerste tentamens van het jaar gehad, dus het eerste blok zit er alweer op! Dit moest natuurlijk gevierd worden en er stond dan ook een leuk Halloween feestje gisteren op de planning. We gingen met allemaal meiden bij ons thuis omkleden en wijn drinken, dus dat is allemaal goed gekomen. Vandaag een lekker brakke takkendag in m’n onesie en vanavond aan de Taco Mundo met mijn huisgenootje, genieton.

(De foto’s zijn van begin zomer, dus excuses voor mijn vampierwitte huid)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 gedachtes over “back on track

  1. Lenjef zegt:

    Moment opname…

    in de modewereld bestaat er veel haat en nijd
    spiegeltje, spiegeltje aan de wand
    wie is de mooiste van het land?
    hoelang men het is dat is een kwestie van tijd

    Je bent en blijft, allicht nog voor een lange tijd
    een prachtige meid!
    Lenjef

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

