Autumn day

Nou, ik ben denk ik wel een beetje door mijn zomeroutfit posts heen. Maar die zijn ook niet echt meer van toepassing, wat een pokke weer! Mijn rechterhand heeft ondertussen als vaste taak een paraplu vasthouden.
Ik heb deze week gehoord dat ik mijn eerst blok van dit jaar helemaal heb gehaald, dus dat geeft wat rust in het hoofdje. En om een winter/herfst/gewoon super slecht weer-dip te voorkomen, probeer ik veel leuke dingen te plannen. Veel met vrienden afspreken, optimaal gebruik maken van m’n Pathé pas, pubquizen, uiteten, feestjes. En ja, toch ook af en toe een boek voor de studie openslaan.
En voor we het doorhebben is kerst al weer begonnen. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

trui – Jutka & Riska / broek – Bershka / schoenen – H&M

Geef een reactie

