Mijn top drie #4

Momenteel mijn favoriete Netflix series:

l. Gilmore Girls. Ik kan hier niet omheen. Ik was niet eens zo’n die hard fan vroeger, maar ik kwam er laatst achter dat dit zo achterlijk veel afleveringen heeft, dat ik niet meer elke maand hoef te bedenken welke serie ik nu weer moet beginnen.
ll. Black Sails. Piratenserieeeee!
lll. Making a Murderer. Dit vond ik zo’n boeiende serie, ik denk dat ik er in een week doorheen was (volgens mij was het een tentamenweek…).


Gewilde fashion items:

l. Sneakers van suède. Hoe veel te veel suède ik nu ook in de winkels zie, ik blijf er naar craven.
ll. Aviator jas. Ik heb er al 100 gepast, maar nog steeds niet die ene gevonden.
lll. Pilotenbril. Maar dan met gewone glazen (wel op sterkte).


Guilty food pleasures:

l. Kaas. Gewoon in alle vormen en smaken.
ll. Poffertjes. Dit is tegenwoordig mijn ontbijt…
lll. Toast met boter en zout. Alles is beter met zout (sorry nieren).


Favoriete activiteiten in de avond:

l. Pubquiz. Heerlijk op de maandag avond standaard als één na laatste eindigen.
ll. Uit eten. Het liefst Italiaans!
lll. Wijn drinken en slap lullen op de zaterdagavond. Geen verdere uitleg nodig.

Een gedachte over “Mijn top drie #4

Geef een reactie

