2 jaar!

Drie maanden verder… Excuses! Mijn prioriteiten lagen even bij de studie, maar dat is nu weer on a roll. Maar laat ik de studie nou niet alle schuld geven. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het redelijk lastig vind om een blog consistent bij te houden. Toch ga ik wel proberen om weer wat vaker te posten dan tot nu toe. 🙂

Wat is er sinds het nieuwe jaar gebeurd? Niet zo veel eigenlijk haha. Ik heb twee nieuwe huisgenootjes erbij (we wonen met z’n drieën). Ik wil nog steeds een keer een post wijden aan ons huisje, maar dat komt een andere keer. Verder heb ik het lekker druk met oppassen, werken, studie en leuke dingen doen met vrienden! Oh en verder ben ik weer een jaartje ouder geworden, ook een meevaller. En ook mijn blog is sinds gisteren een jaartje ouder (kwam ik nu net toevallig achter).

Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

overhemd – tweedehands winkel / trui – Zafull / broek – Vero Moda / schoenen – Manfield

Een gedachte over “2 jaar!

Geef een reactie

