08.03

Zo, dat is nog eens een titel (a.k.a. super inspiratieloos). Maar om de sneue titel te compenseren heb ik wel een goede tip voor alle glazen/lenzendragende freunden. Ik had een tijdje geleden gehoord van een site waar je goedkoop brillen op sterkte kon bestellen. Als ik namelijk een bril bij de opticien koop, ben ik zo 150 euro kwijt. En laat het nou net het geval zijn dat ik een arme tatta ben, maar wel graag een uitgebreide brillen collectie wil hebben…
Toen ben ik bij Charlie Temple beland. Ik heb daar de bril die je hieronder op de foto’s ziet, afgelopen zondag besteld en dinsdagochtend had ik hem al in huis! Ik heb mijn glazensterkte aan hun doorgegeven en voor 50 euro kon ik dit pareltje aanschaffen.

Zo dat was mijn tip. Fijn weekend alvast! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een gedachte over “08.03

Geef een reactie

