armed

Goedendag! We gooien er weer eens eentje tegen aan. Ik voel me momenteel super hipster, denk dat je wel kan merken dat ik de helft van de week in Amsterdam spendeer. Na oké dat valt ook wel weer mee: ik ben aan het werken in een supermarkt/lunchspot/werkplek, a.k.a. Westhoff in Haarlem. De hypocriet in mij heeft het toch weer toegelaten, ik heb namelijk eigenlijk een pesthekel aan zaken die niet kunnen kiezen of ze nou bijv. een restaurant of een kledingwinkel willen zijn. Ik krijg er zelf een lichtelijke identiteitscrisis van, kies gewoon: je bent een restaurant of een kledingwinkel.
Maar oké, ik heb ondertussen door dat ik moet gaan accepteren dat dit bij de moderne samenleving hoort dus ik heb me alweer aangepast. En met succes, want ik ben bijna elk weekend wel een middag te vinden in deze supermarkt/lunchplek/werkplek.
Zo ook dus dit paasweekend.

Alvast fijne paasdagen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

legerjas – Episode / truitje – H&M / broek – H&M / schoenen – Asos

Een gedachte over “armed

Geef een reactie

