sparkles

Het camera-team (mijn moeder en ik) hebben wat struggles met foto’s schieten. Dat we drie maanden lang achter elkaar vergeten foto’s te maken, is deze keer niet het probleem. De camera heeft er de pest in, dus een hele outfitshoot kon ik al richting de prullenbak schieten en van deze hieronder kon ik er maar 4 van de 30 gebruiken…
Maar we blijven positief, dit is al beter dan niets.

Ik zit nu braaf in Amsterdam aan de studie (/bloggen/heeel af en toe op facebook, Asos, H&M, etc.). Met alle feestdagen in het verschiet (koningsnacht/dag, bevrijdingspop) ben ik maar wat vooruit aan het werken. Want dat kan nu ik zowaar eens een keer een onderwijsvrije week heb. 😮

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

trui – Asos / overhemd – Primark / glitterbroek – H&M / jas – Zara / schoenen – Asos

 

3 gedachtes over “sparkles

Geef een reactie

