29.04

Zo, alle oranje-madness is achter de rug. Niet dat ik het niet leuk vind hoor. We (mijn huisgenootjes en ik) hadden zelfs een koningsnachtavondbarbecue georganiseerd. Was nog een hele klus om met 16 chicks een bbq aan te zetten, gelukkig konden we wel met pannen overweg en uiteindelijk hadden we alles daarmee in gemieterd.
Donderdag zijn we met een groep vrienden Haarlem in gerold. Gelukkig was het weer uiteindelijk dikke prima en hebben we lekker bier en wijn kunnen drinken in het zonnetje en gedanst bij verschillende podia.

Maar aan elk feest komt een end en ik zit nu weer braaf te leren/werken/bloggen in Westhoff. Verder moet ik dit weekend bij mijn ouders passen op de hondjes. Wat best prima is, want dat betekent vrije beschikking over de auto en dat betekent lekker touren met vrienden!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

spijkergilet – Only / coated jeans – Vero Moda / schoenen – Asos / T-shirt – MoMa Museum

Een gedachte over “29.04

Geef een reactie

