Lion’s heuvelloop

Je fitgirl hier. Met Tweede Paasdag was het weer zover: de enige hardloopwedstrijd waarbij ik het kan opbrengen om hem uit te lopen. Vorig jaar heb ik voor het eerst mee gedaan, dat was sowieso de eerste echte hardloopwedstrijd in mijn leven. En na een paar maanden zwoegen heb ik de 5km uit kunnen lopen met 32 min.
Dit jaar moest dus wel sneller, want een langer parcours zag ik niet zitten. Ondanks dat ik nog een best heftig weekje ervoor had (qua uitgaan hoor haha) is het me deze keer gelukt om het in 27 min. te doen.
Ik had voor de wedstrijd nieuwe hardloopschoenen gekocht (Run2day), dus wie weet dat het daar aan lag. Ik was allang weer blij dat ik binnen was voordat de finish was opgeruimd. 🙂

Nu ben ik toch wel van plan om het beter vol te houden dan vorig jaar en ik ga in juni dan ook meedoen met de Grachtenloop in Haarlem. Dus. We gaan het mee maken.

IMG-20170417-WA0014facebook_1493625745680IMG-20170411-WA0000

Een gedachte over “Lion’s heuvelloop

Geef een reactie

