Festival seizoen

Joee! Festival seizoen komt eraan! Normaal gesproken ben ik daar niet super erg mee bezig, maar dit jaar wilde ik er toch wel een paar mee pakken.
En dat is gelukt, tot nu toe heb ik Open Air, Project Veerplas, Nomads Festival, Encore Festival en Mysteryland in de pocket. Denk niet dat er nog wat bij komt, want ik wil tussendoor ook nog wel op vakantie en nog een soort van niet in het buitenland of dronken of gesloopt zijn.

Maaaarrr ik moet dan uiteraard binnenkort even flink gaan winkelen voor festival outfits. Dus ik heb even het internet afgestruind. Deze items vind ik toch wel een musthave voor deze zomer.

Denim short (een basic en een met stiksels)


Goeie stevige zwarte schoenen of Dr. Martens


Trui
of spijkerjas


Leuk shirt of
body


Klein tasje of rugzak


Wijde gekleurde broek


Haar clips of band

Een gedachte over “Festival seizoen

Geef een reactie

