De impulsieveling

Het is weer zover.
Talloze onnodige producten aan mijn inboedel toegevoegd. Ik zou gisteren met mijn moeder naar Alkmaar gaan om een sieraad ergens af te geven en ik had nog zo met mezelf afgesproken dat ik mij niet zou laten verleiden door andere schoonheden.
Niets was minder waar. Ik heb mezelf wederom verloochend.
Maar maakt niet uit, want ben nu wel een opblaasbare unicorn rijker! Ja, dat was wel redelijk impulsief. Hij ligt hier nu naast me in de doos en heb net bedacht dat ik waarschijnlijk het aankomende jaar niet op een vakantie ga waar ik het kan gebruiken en even vergeten dat het een gigantische longinhoud vergt om dat hele ding op te blazen.
Oké, maakt dus toch wel een beetje uit.
Ach ja, je bent jong en je wilt wat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Geef een reactie

