end is nearby

Bijna dan. Over anderhalve week heb ik mijn een na laatste tentamenweek. GODZIJDANK. De laatste loodjes vallen me akelig zwaar dit jaar…
Maar ik plan het zo dat ik niet constant aan het leren of slapen ben. Ik ga de ochtend en middag naar de bieb en dan ’s avonds leuke dingen doen. Deze week ben ik twee keer naar de film geweest (jup, Pathé pashouder hiero), een avondje bij mijn oma gegeten en getennist en donderdagavond hadden we een Popquiz in een of andere bruine kroeg in Amsterdam.
Zo kom ik deze laatste weken wel prima door. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

jurk – Costes / jas – Zara / schoenen – Dr. Marten’s

Geef een reactie

