my little white friend

Mijn nieuwe aanwinst!
Ik heb toch zeker 10 min bij het jasje staan twijfelen of ik het nou wel moest doen. Dat is voor mijn impulsieve koopgedrag nog best een tijdje.
Ik zat heel erg te twijfelen of het wel genoeg te combineren was en dat het er dan ook nog leuk uitziet. Maar dat is allemaal goed gekomen en ben er zelfs een beetje verknocht aan geraakt.
Ik ben ondertussen bang dat ik zelfs een lichte fetisj begin te ontwikkelen voor leren jasjesโ€ฆ Wat overigens nog niet aan mijn garderobe is te zien, want die dingen zijn achterlijk duur. Maar lieflijk kwijlen naar jasjes in de etalage kan wel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAp1015612.jpgOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

blouse – handmade / broek – H&M Coachella / leren jas – Zara / schoenen – Nike / bril – Charlie Temple

3 gedachtes over “my little white friend

Geef een reactie

