The cap

Ik ben gezwicht…
Tot nu toe weerhield ik me er elke keer van om deze pet te kopen, grotendeels omdat degenen die ik heb gepast er belachelijk uit zagen op mijn harses. Maar deze stond dan toch wel ok, en het was begin van de maand dus het kon er van af. En ik ben er ook wel content mee, al helemaal met dit pisweer is het een goede uitkomst om nog enigszins droog over te komen.
Daarnaast heb ik vorige week in een iets te impulsieve bui een Puch gekocht. Dat is een ouderwetse snorfiets. Na behoorlijk wat opstart problemen (die dingen hebben een stelselmatige hekel aan mij, maar dat negeer ik gewoon), rijdt het redelijk. Ik zal daar binnenkort wat foto’s van maken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

pet – Jutka & Riska / trui – Bershka / broek – H&M / schoenen – Asos

Een gedachte over “The cap

Geef een reactie

