Een latertje

Zo, deze foto’s vond ik nog ergens diep achterin mijn laptop.
Maar ik zet ze er toch maar op, om jullie te helpen herinneren aan de schaarse dagen dat er wel zon in Nederland was deze zomer…
Maar goed, ik heb vanochtend voor het eerst in mijn leven gekickbokst. Een heuse ervaring en er was mij door mening man verteld dat ik dat niet moest onderschatten. Nou heb ik dit gewoon bij mij sportschool gedaan en ik denk dat ze daar ook meer rekening houden met zielenpoten zoals ik, dus het viel me al met al wel mee. Nou ja, ik weet niet of ik hier morgen ook nog zo makkelijk over praat, maar dat zijn zorgen voor later.
Geniet nog van de semi zonnige zondagavond!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een gedachte over “Een latertje

Geef een reactie

