Wandering

Eerste week stoptober overleefd!
Toch wel een kleine prestatie, al zeg ik het zelf. Ik heb het er niet mega moeilijk mee gehad, maar om het nou leuk te noemen is weer een ander verhaal.
Maar goed. Ik heb gisteren een enerverende middag gehad. Ik ben naar een festival geweest en niet zo maar een festival: het geschiedenis festival in Haarlem! Ja ja, dat is nog eens andere koek. Het was voor mijn moeders verjaardag, dus het was een uitje met het gezin en aanhang. Ik heb mij er ten zeerste vermaakt, we zijn eerst naar een ‘optreden’ van Maarten van Rossum geweest en daarna heb ik met mijn vader een workshop oude geschriften lezen gedaan. Daarna nog lekker uiteten geweest en ’s avonds had ik een feestje. Wat betekent dat dit brakke zondag met weinig beweging en veel eten en slechte tv moet zijn. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

trui – Asos / broek – Bershka / jas – Zara / cap – Jutka & Riska / schoenen – Asos

Geef een reactie

