forest snapshots

Zo, even wat kleur in de zwartejassen-brouwerij.
Ik moet bekennen dat toen ik deze jas vond, ik op zoek was naar een zwarte winterjas. Maar ik kwam deze tegen en toen besefte ik dat ik op zich al zeven zwarte jassen heb, dus dat het wellicht tijd wordt voor een ander kleurtje.
Nou ben ik er ondertussen wel achter waarom zwart toch een fijnere kleur is, want een rode jas combineert vrijwel alleen met zwarte/grijs tinten (in mijn belevenis). Ach ja, het is allemaal wat.

Morgen heb ik mijn laatste tentamen en dan ben ik klaar! Nou ja, voor zes weken dan. Maar toch, dat voelt wel goed.
Ik begin mij langzaam te beseffen dat ik het einde van mijn studie nader en hoewel de semesters altijd tergend langzaam gingen voor mijn gevoel, is mijn bachelor toch voorbij gevlogen. En hoewel ik drie jaar lang heb lopen schreeuwen dat studeren helemaal niet de leukste tijd van je leven is, begin ik toch langzaam te beseffen dat ik dit meer moet gaan waarderen dan het werkende leven…
Maar eerst maar eens dit jaar afronden. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

jas – Zara / trui – Asos / broek – Asos / schoenen – Asos / bril – Charlie Temple / tasje – Lots of Leuk

Een gedachte over “forest snapshots

Geef een reactie

