Quarterlife crisis

Daar zijn we weer, na de gebruikelijke intermezzo.

Paar maanden verder na mijn laatste post en inmiddels redelijk wat gebeurd. Ik heb in januari mijn bachelor rechtsgeleerdheid afgerond aan de UvA. Dit mocht ik afronden met een 8 voor mijn scriptie met als onderwerp ‘De juridische mogelijkheden voor gemeentes om duurzaam bouwen af te dwingen’. Na mijn welbekende ‘hé, een zes is oké’-houding van drie jaar lang, was dit een mooie afsluiter.
Aansluitend ben ik begonnen met een twee stages (na elkaar) bij twee verschillende advocatenkantoren in Amsterdam. Ik zit inmiddels in de laatste twee weken van mijn laatste stage. Ontzettend veel geleerd, maar vooral: hetgeen waar ik 3,5 jaar voor gestudeerd heb, bleek in de praktijk niet echt in mijn straatje te liggen…
Ik noem het de quarterlife crisis: een omslagpunt waarbij ik keuzes moet gaan maken die de afgelopen jaren niet voor de hand lagen (en dit als excuus te mogen gebruiken om je dagelijkse voedselinname flink te vergroten).

Met betrekking tot mijn blog heeft dit niet veel invloed. Ik ben mij de afgelopen paar maanden echter wel steeds meer gaan verdiepen in duurzaamheid. Ik denk dat dat wel een mooi prominent plekje gaat krijgen in meerdere posts.

To be continued…

Plaats een reactie